Docieraj do klientów dzięki Allegro, Amazon czy eBay
Serwisy takie jak Allegro, Amazon czy eBay odwiedzają codziennie miliony konsumentów. Połowa użytkowników właśnie od tych platform zaczyna poszukiwania produktów w internecie. Wartość dokonywanych przez nich zakupów systematycznie rośnie.
Skuteczne sposoby
by przyciągnąć klientów
Problem w tym, że zyskowność sprzedaży na marketplace marketplace nie zawsze zadowala obecne tam firmy. Dlaczego? Z powodu mnogości ofert innych dostawców samo konkurowanie z nimi ceną może nie wystarczyć, żeby przyciągnąć klientów. W kontekście rentowności jest to bardzo ryzykowna strategia. Nie gwarantuje uzyskania satysfakcjonujących wyników, a może skończyć się kłopotami finansowymi.
Sposób na lepsze wyniki sprzedażowe nie musi sprowadzać się do obniżania ceny towaru. Receptą jest umieszczenie oferty w najlepszych miejscach na platformie (np. na szczycie lub dole wyników wyszukiwania), czyli poprawa jej widoczności dla odbiorców.
Jak zatem zwiększyć sprzedaż na Allegro, eBay, Amazon?
Żeby rzeczywiście na tym zarabiać? Przede wszystkim trzeba umiejętnie się promować.
Jednak ustawienie maksymalnych stawek za kliknięcie nie zawsze będzie opłacalne. Kluczem jest dostosowanie prowadzonych działań do celów biznesowych (większa rozpoznawalność marki, sezonowe wyprzedaże, wypromowanie nowych produktów itd).
Dlatego w pewnych sytuacjach lepsze będą oferty sponsorowane. Innym razem warto będzie postawić na formaty displayowe.
Zaufaj specjalistom,
unikaj kosztownych błędów
Nie wiesz na co postawić, żeby przyniosło to pożądane efekty? Nie masz głowy lub zasobów do tego, by samodzielnie prowadzić kampanie reklamowe na popularnych marketplace? A może już próbowałeś, ale zakończyło się to niepowodzeniem?
W takim razie dobrze trafiłeś! Nasi specjaliści od e-commerce już czekają, by pomóc Ci wypromować się na Allegro, Amazonie i eBayu. Bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu, potrafią robić to skutecznie. Używając różnych narzędzi, są w stanie dotrzeć do świadomości użytkowników e-bazarów i sprowadzić ich do Twojego sklepu.
Szyty na miarę UX/UI
Twojej aukcji!
Drugim krokiem, który doprowadzi proces do szczęśliwego dla Ciebie finału, jest odpowiednie zaprojektowanie aukcji pod kątem UI / UX. Czyli jak?
Przestrzeń, w której prezentujesz ofertę, powinna być przejrzysta, a treść – dobrze rozplanowana. Teksty muszą być spójne i stanowić logiczną całość. Komunikaty powinny subtelnie motywować użytkownika do zakupu. Tylko w ten sposób zwiększysz szanse na to, że internauta da się przekonać – doda towar do koszyka i opłaci zamówienie.
Uruchom nowy kanał
sprzedaży online
Dzięki współpracy z nami w krótkim czasie uruchomisz nowy kanał sprzedaży online i rozwiniesz obecną działalność. Eksperci Ad Awards odciążą Cię we wszystkim, co wiąże się z aktywnością na internetowych platformach handlowych – łącznie z:
- tworzeniem i dodawaniem aukcji,
- kontrolowaniem stanów magazynowych,
- drukowaniem etykiet,
- wysyłką wiadomości do klientów,
- wystawianiem faktur,
- integracją sklepu z systemem platformy.
Twoja rola ograniczy się do:
- Utworzeniu konta na wybranym przez siebie marketplacie,
- Przekazaniu nam dostępu do swojego sklepu
- Ocenie wyglądu aukcji
- Zweryfikowaniu wyników sprzedaży, które otrzymasz w regularnych raportach.
Ale to nie wszystko, na co możesz liczyć z naszej strony! Na życzenie udzielimy Ci też comiesięcznego wsparcia merytorycznego (konsultacje).
Oczywiście na bieżąco będziemy do Twojej dyspozycji, reagując na Twoje pytania i wątpliwości.
W ramach usługi prowadzenia sprzedaży i marketingu na marketplace
proponujemy ci 5 pakietów
Który wybrać? To zależy od Twoich potrzeb i wielkości biznesu.